Tuesday, May 29, 2007
In urma rau
Stim ca sunt probleme cu masurarea audientelor. Ca cifrele nu sunt tocmai cele care ar trebui sa fie. Stim ca suntem in urma cu tehnologia. Cit de in urma? Foarte. Nielsen Media Research, compania care masoara audiente in SUA tocmai ce a lansat de ieri masuratori pentru pauzele publicitare. Asta va complica foarte mult sistemul de vinzare-cumparare de media. Deja 17% din americani folosesc video recordere digitale, care le permit sa sara peste reclame, ceea ce peste jumatate din publicul american si face. Asa ca televiziunile nu-si pun specialistii sa creeze seriale noi ci noi feluri de publicitate care sa faca spoturile atractive. Astfel se merge catre un nou gen de advertoriale, dar si mini-programe, numai pentru publicitate. Anul trecut pentru CW, o companie din zona de ingrijire a parului nu a mai difuzat spot propriu-zis, ci interviuru cu vedetele postului, despre par. Fox a creat un sofer de taxi animat, care vorbeste cu telespectatorii in timpul pauzelor publicitare. Si exemplele sunt multe. Si acum intoarcerea pe pamint. Dati drumul la televizor si uitati-va la reclamele noastre.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
4 comments:
In curand nu vor mai fi probleme cu masuratul audientei...e o companie de sondarea pietei care va implementa un sistem care pe mine, domnisoara, ma depaseste , dar consta in niste device-uri instalate in casa omului care vor masura cu precizie cine, cand, la ce se uita...
:)
Device-urile alea exista de mult. Algoritmii de masurare trebuie modificati.
mama, cand ai dat tu stirea asta? de marti? foarte tare!
felicitari pentru rapiditate
eu abia azi am dat-o si credeam ca sunt in premiera pe romania, dar vad ca altii au fumat-o deja
bv
:)
Post a Comment